woensdag 14 december 2011

14/12/2011 - Een dag als een ander, of toch niet?

Gisterenavond als eerder aangekondigd, vetrokken om te gaan vissen, met mijn nog immer ‘oude’ recurve. En de verkeerde konijnenpoot meegepakt. Maar met geluk had één en ander niks te maken. Ik herinner me van het bezoek aan de Koude Keuken gisterenavond enkel dat er 7 ‘man’ van ICE Gistel aanwezig was, en dat is het zo ongeveer, want lang ben ik er niet gebleven.

Mama ICE Karoline moet namelijk een beetje onverwacht enkele dagen in het ziekenhuis worden opgenomen. In principe allemaal niets ernstigs, maar het haalt je dagelijks gangetje wel even overhoop. Hoewel het meestal beter is aan de dagelijkse routines niet te veel te veranderen natuurlijk. Routine brengt rust.

Met De Wipschutter alleen zullen jullie het dus niet moeten doen. Ik zal pogen mijn dagelijkse routine te onderhouden, en dat is een trouwe schare lezers dagelijks een kwartier ontspanning bezorgen.

Ciao.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten