dinsdag 13 december 2011

13/12/2011–Leveltesten ook voor het boogschieten?

Twee tot zes weken is het wachten op de nieuwe HOYT HPX Riser (27”) met F7 Carbon/Foam limbs 50lbs… Knipogende emoticon

Als ik dus blijf verder trainen, en met 50lbs latten kan stilstaan, dan haal ik met mijn treklengte rond de 60 pond uit een vispersje… Dat begint dan al aardig in de buurt te komen van al dat compound-geweld. Alleen blijft het nog iets straffer om stil te staan, en correct te lossen. Maar dat is oefenen. Ik hoor overal dat ik:

  • nog veel moet leren
  • en wat ik al es schiet vooral beginnersgeluk is

Dat zal wel kloppen, dus laat ons afspreken in 2020, en dan es een nieuwe balans opmaken. Wie weet…

Een fijn idee zou natuurlijk zijn om zo’n level-testen die ze invoeren voor voetballers, ook opstellen voor boogschutters. Al die ervaren en goeie schutters zouden zo’n programma toch makkelijk moeten kunnen samenstellen..?

LET OP: wie gevoelig is aan epilepsie, kijkt dit beter niet volledig uit!

Impressive, right? In elk geval, ik ga mijn vislijn maar weer es gaan uitgooien straks. Hopelijk heb ik ook weer die konijnenpoot mee in mijn zakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten