zondag 18 december 2011

18/12/2011 - Back to normal..?

Heerlijk wakker worden deze ochtend, in de wetenschap dat alles weer IMG_0358normaal is: mama thuis; het is midden december, dus het begint te sneeuwen (beeld van het terras deze nacht); Britney Spears die trouwt voor een derde keer (zou ze al 20 zijn eigenlijk?); Urbanus die het Sportpaleis plat speelt; onze begroting die nog verder ontspoort; Real Madrid die schietoefeningen houden in Sevilla (2-6); en Tomas, Sam en de immer schattige Siska die het Glazen Huis voor het laatst intrekken met Music for Life 2011…

Wij kunnen Real-Madrid-Gewijs straks ook schietoefeningen gaan houden, of we zo trefzeker zullen zijn, dat is af te wachten. Minder normaal is wat deze kerel hieronder uitmeet. Zie dit maar es uit, en hou uw adem toch maar even in als je hem een stel ballonnen ziet pakken… Meestal hoort daar de waarschuwing bij: gelieve thuis niet na te doen… Wel!

Ik denk dat hij sneller vliegt dan onze pijlen!

Wat die schietoefeningen (op Staande Wip) betreft, hebben we vandaag vrij veel keuze. Ik zal een volgorde nemen naargelang de afstand vanaf onze HQ:

  1. Eernegem: Kip en Konijnen – 6,7 km
  2. Brugge Koude Keuken (toren): Kalkoenen – 16,1 km
  3. Sint Amandsberg (toren): gewoon beschrijf – 64,6 km
  4. Zaffelare (toren): gewoon beschrijf – 79,7 km
  5. Ronse (toren): gewoon beschrijf – 91,6 km
  6. Beveren-Waas (toren): beschrijf Belsele - 106 km
  7. Leuven (Toewip, Toren): beschrijf Zemst: 139 km
  8. Oud Heusden (toren): beschrijf Putte Vrije – 183 km

Mocht ik er nog ergens ene zijn vergeten: alert me! Deze morgen kanIMG_0359 men om 10u nog gaan TopSec’en naar Elinghen ook. Ik denk dat ik binnen een straal van 20 km rond mijn deur ga blijven. Gegeven het voorspelde weer, zal ik dus zowel in Eernegem als in de Koude Keuken kunnen opduiken. Voor beide is overigens warm ondergoed nodig… Knipogende emoticon

Voilà, zo heb ik mijn tijd volgemaakt om naar bakker Ludo te kunnen trekken. Normaal zijn de piccolo’s klaar vanaf een uur of 7…

 

publiekOh ja, nog een suggestie aan Bram: aan ons publiek lezers van onze blog te zien, is er potentieel in Rusland voor een gilde of 10… Voor hen dus deze warme oproep: Контакт KNBBW для подключения к вашей компании

 

En wie zou weten welke schutter(s) momenteel op reis zijn naar Oekraïne..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten