zaterdag 24 december 2011

24/12/2011 - een beetje vanalles (maar weinig boeiends)

Na een korte nacht (alweer) stond ik om 8u al te Pittem om een klant uit de nood te helpen. Meteen mocht ik mijn plannen laten varen om naar Rijkevorsel te trekken, en dan komt het al meteen niet goed. Weinigmfl het vermelden waard vandaag. Music for Life haalt dik 7 mio EUR op. Klinkt als Gistel on Ice… We kunnen gelijk zo’n actie op het getouw zetten volgend jaar, en dan meteen een staande wip gaan zetten inIMG_0384 de Provence… Hoewel het er in Pittem deze morgen best mooi uitzag, bedriegt de schijn natuurlijk: zonnig, maar fris. Maar voor deze tijd van het jaar eigenlijk zelfs heet.

Allemaal goed voor wat bladvulling. In de namiddag uit nieuwsgierigheid even tot bij A3 gereden, maar helaas te veel schutters om plezant te zijn. Jammer. Dus maar snel huiswaarts getrokken. Die plastiek wou er toch niet of nauwelijks af. Gelukkig was er nog Christine, die al 3 stuks in haar zak zitten had, en dat tenslotte met de handboog. Er werd hier en daar nog wel wat verongelukt. Loop je ergens iemand van ICE tegen het lijf, dan kan je altijd es vragen wat precies. ‘t Moet niet altijd dezelfde zijn die al het werk doet met de verslagen, nietwaar?

‘t Is kerstavond. Tijd voor belangrijker dingen nu: met het gezin aan tafel. Morgen rustdag, en maandag weer naar buiten. Denk dat ik maar es naar Putte ga gaan op ‘t gemakske. Mij een beetje amuseren… De voorbije 2 weken waren net iets te slopend, om mij nog veel zorgen te maken om iets anders dan mijn eigen gezin. Je krijgt voor je inzet toch nauwelijks tot geen ruggesteun (of is het ruggeNsteun volgens de nieuwe spelling..?)… Applaus zou overdreven zijn, dat klopt. Eigen aan onze huidige tijdsgeest zeker? Je kan niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar der zijn er in elk geval veel die die kam passen. Ik ken ze intussen ook, nog dat geluk. En te veel onderschatten dat zelfs. Zal es een EQ-meter in mijn zakken steken: je zal nog verschieten van de resultaten.

Geniet van jullie kerstavond, en een prettig Kerstfeest morgen. Wie weet wie ik maandag tegen het lijf loop… Knipogende emoticon Ik dank van harte de vele toffe en authentieke mensen die ik OOK tegen het lijf liep dit jaar. De rest kan wel verder met hun eigen wereldje. Dat konden ze vorig jaar zonder mij ook (en misschien zelfs beter)…

Tot zover dat jaaroverzicht… Feestende emoticon

Ciao.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten