vrijdag 23 maart 2012

23/03/2012 - laatste dag GWHV - afkamping witte vogels…

IMG_0800

Ik ben alvast deze lolly beloofd als ik vanavond in prijzen kan vallen. Onze eigen interne competitie is vorige week in een definitieve plooi gevallen, en het bleek dat we met enkelen van onze bende nog bij de beste 16 waren die in het klassement witte vogels stonden: Wim, Dominiek en Tom. Er zijn mogelijk ook enkelen uit die 16 die zullen uitvallen of door omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn, waardoor allicht ook Christophe nog in één van 8 ploegen mag meestrijden. Het wordt een afvallingskoers. Benieuwd hoe we het er straks vanaf zullen brengen. De eerst aantredende ploeg is een egaal A.D. ICE-team met Wim en Tom. Iets later kom ikzelf ook nog aan de beurt. En ik heb best wel zin in een beloning… Knipogende emoticon

* * *

We laten vanavond nog wel weten hoe onderstaand blad er na afloop zal uitzien. Ik ben alvast zeker van een 8ste plaats met mijn ploeg… Emoticon met brede lach

IMG_0782

Maar sportief als we zijn, zijn wel content dat we aan deze kamping nog kunnen deelnemen, en wensen allen het allerbeste, en vooral een beetje pak. Dat zal sowieso doorslaggevend zijn, niet? Dat is namelijk ook boogschieten.

Stay tuned!

* * *

P.S.: vergeet geen gokje te wagen hoeveel punten in totaal de 10 ploegen die dit weekend komen strijden allen samen zullen neerhalen. Meer of minder dan 280… Ga Uw kans op http://www.facebook.com/adicegistel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten