woensdag 25 januari 2012

25/01/2012 - Sint-Amandsberg 14u30

Image

Akkoord we waren een klein beetje te laat. Dat wel. En nu en dan es een stekske scheef ook, zoals je hiernaast kan zien… Knipogende emoticon

65 schutters daar deze namiddag, en ICE aanwezig met juniors Julie en Louise, en verder ICE D en ICE Tom. We vonden onbegrijpelijk genoeg slechts één keer de weg naar het bord, toen Tom zijn pijl op het goeie moment aan topsnelheid de Kalle voorbijzoefde… Onze juniors deden het ook weer fantastisch, m.n. Louise die er 2 neerhaalde, evenveel als Tom. ICE D moest het met amper 4 stuks stellen. Behalve wat schade aan de wippen, is er verder niets verkeerd gelopen. Die vonken die je zag wegspatten, dat zou in theorie geen kwaad kunnen, liet ik me vertellen… Sukkelige emoticon (Scheutje te lichte, hoorde ik dan o.m. Eric zeggen… Es zien wat dat morgenavond geeft…)

Nog het meest genoten ‘s avonds bij het bekijken van Ter Zake, of toch dit fragment. Hoopgevend dat toch nog een meerderheid van mensen snappen dat de vakbond een andere rol dient te spelen in de toekomst.

En nee, mijn blog hoeft niet eens politiek correct te zijn. Begin er dan zelf ene.

Enne, ICE Wim kon met een gerust gemoed naar Veldegem trekken deze avond. Dat was zowat het voornaamste feit van de dag. Onze vrienden zullen wel weten waarover het gaat. Wat hij er daar heeft vanaf gebracht, dat hoort of leest U allicht één deze nog. En ICE K? Die mag het morgen aan de prof in Gent gaan uitleggen, en ze heeft geen zenuwen. Ook dat zegt genoeg zeker? Knipogende emoticon

En tot slot: via de sociale media kwam ik te weten dat iemand zonder internet niet zou kunnen weten waar ons kampioenschap doorgaat. Een tip: lees De Wipschutter nr.1 van jaargang 63 dan es opnieuw, of herbekijk hier es. Heb er speciaal mijn fluostiftje bijgehaald om die enkeling nog even te helpen ook. Dat is nog wat anders dan staken, hé?

#30j #ikstaakniet   Emoticon met brede lach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten