zondag 14 april 2013

10-11-12-13/04/2013 - Een jaar meer op de teller, Immer Vooruit traning, Tillegem bos op vrijdagavond, en een dagje sport voor jeugd te Eernegem. Beschrijven te Eernegem en Sint Pieters Leeuw…

U merkte het ongetwijfeld ook: veel lente hebben we nog niet gezien de voorbije dagen. Ook op mijn 41ste verjaardag, was er maar weinig zon, behalve thuis… Smile

Ik gun mijn Gildenbroeders in Rumbeke nog wat rust, vooraleer ik het klassement aldaar wat kom opjagen. Altijd stukken plezanter. Maar ik ga er zo graag. Heerlijke tradities die er nog in ere worden gehouden, én die tevens zorgen voor een bloeiende maatschappij. Waarden nastreven is weldegelijk nobel, zolang je in de ene of andere richting maar niet overdrijft.IMG_2336

Donderdagavond kon ik nog wat gaan trainen, en ik begin zo stilaan weer my recurve-power terug te vinden. Op de blokkenwip moest ik maar 2 wieltjes-schutters laten voorgaan, waaronder copain Patrick met het meest: 17 stuks, maar ik volgde al op 14… Wellicht gestimuleerd door mijn gezin supporters enerzijds, en anderzijds een stevige tas koffie…

Vrijdag was dan Ruben aan de beurt: hij trakteerde met een prachtig IMG_2340pak, maar bovenal: stond erop ook een prachtig verjaardagsliedje te zingen. Ook daar stevig recurvegeweld van ons peleton: Top van ICE D, Zijvogel voor ICE Kristine, en copains Chris en Christophe tekenden voor de katrienen. En dan deden we er nog wa vogels bij ook. Stevig doorgetrokken dus. Letterlijk voor copain Christophe dan… Smile Maar da is er de uitstekende service van The Doctor, Eddy. Was zaterdag al meteen geregeld, dat terwijl onIMG_2353ze kleinsten wat moesten strijden tegen de wind in Eernegem op het West-Vlaams Jeugdcriterium. Maar weer puike prestaties. Julie kon alweer op het podium kruipen met 2 blokken bij de pupillen. Louise schoot uitmuntend, maar dat vertaalde zich niet volledig in haar IMG_2351resultaat: toch een schitterende 4 punten weer, en vooral de manier waarop was super: schitterende geconcentreerde houding, en een uitermate sportieve mentaliteit: verdiend! Henri zijn gevecht tegen de wind was niet fair, maar ook hij had met wat geluk een blokje neergehaald!

In de namiddag bleven Copain Christophe en ikzelf in de buurt, en op het beschrijf in Eernegem. Christopheke had beloofd mijn lattekes imageonder  te graven maar moest, net als vorige week, vaststellen dat ik nog niet zo makkelijk los te rijden ben Winking smile. Het werd 5-5 in blokskes, en in punten konden de latjes van ICE D nog 7-5 laten optekenen. Maar goed, zo tellen we niet.

Kristine en Chris trokken naar SPL (VHV) en ook Chris blijkt de nieuwe F2 Carbons goed in te schieten (wacht tot de nieuwe Sylverlines erop liggen Winking smile) en knalde H en Z neer. Slechts ene meer dan de vogel van Kristine, maar de puntejs extra waren uiteraard mooi meegenomen voor ons spaarpotje welk we voor onze jeugd verzamelen. We beginnen zo stilaan de 1500 EUR te naderen op enkele maanden tijd, dus zo slecht zijn we nog nie bezig hé: die kleine gasten gaan een super-tijd tegemoet. En dat is net de bedoeling, want net dan amuseren wij ons nog dat beetje meer!

Geniet van Uw zondag. Ik hou het op wat ochtendtraining, en de namiddag vriendenbezoek… Hopelijk krijgen we de beloofde prachtige lentedag, als afsluiter van de Paasvakantie. En laat de copains er maar stevig opknallen. Goed voor het vetrouwen… Winking smile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten