zaterdag 16 juni 2012

14-15/06/2012 - Trainingen bij A3 & Tillegem… onderwijl slingerend tussen diverse Time Zones

Terwijl ik zo weg ende weder fiets (digitaal dan) tussen Londen en San Francisco, kon ik onderwijl ook even terug naar de ‘oude’ tijd door tussendoor de handboog op te nemen tegen mijn confrators…

Niet deze hieronder, dat is het Gild van Nonkel F. Ook die halen al es de pers… Knipogende emoticon

nonkel-F

Ik kon met donderdagavond goed weren, alweer, met die zgn. speelgoedboogjes en bleef met 5 stuks (K, T en 3v) toch voor Patrick, die wel 3 P’s neerhaalde. Ook Kristine haalde één harer puntvogels neer ondermeer, en ook Chris kon erop, maar ‘met mate’ zoals dat dan pleegt te heten. Prachtige avond ook donderdag: heerlijk weertje. Thuisgekomen was het namiddag aan de U.S. West Coast, dus kon ik die mensen hun namiddag nog een beetje opfleuren met hen wat bij te leren. Althans, ik hoop toch dat ze telkens goed luisteren… Knipogende emoticon

* * *

Vernam intussen ook dat 118 m/v (sommige met meer dan gemiddeld aantal decibels) zich naar Ingooigem begaven.

* * *

Gisterenavond troffen we maar goed 13 schutters aan in Tillegem. Ik vermoed een diepterecord, maar goed. Onderwijl waren HenJenL samen met mama K naar de zwemles. Bon, natuurlijk alleen les voor Henri, en de meisjes mochten wat ravotten, of noem het ontladen na een weektje toetsen. Iedereen tevree. Wim verkoos de speciallekes te schieten (Kalle, Uil en Katriene) terwijl ik er ééntje kon voorblijven, maar het werd wit-rood-wit-rood. Ik lukte maar niet iets beters eraf te krijgen, hoewel meerdere keren ter plaatse. Maar ja: ‘t is erop dat telt hé.

* * *

Thuisgekomen mocht ik dan weer 9u terugkeren in de tijd, m.n. alweer naar die US West Coast… Dus lange dagen, korte nachten. Maar een stralende ochtendzon maakt weeral veel goed. Straks (binnen anderhalf uur dus, moet me stilaan weer haasten) gaan wij naar Waregem, waar 2 van onze ploegen (samengesteld middels soortement loting) deelnemen aan de afkamping van Het Gouden Paard. Benieuwd wat we daar gaan beleven… 15 rondes per schutter, dat is alvast al de moeite. En met onze 2 ploegen samen schieten wat Asper bij elkaar raapte zeker? Emoticon met brede lach

We’ll see. Plezant wordt het sowieso. De rest is bijzaak hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten