dinsdag 12 juni 2012

12/06/2012 - geen testbeeld, noch interludium, maar spreekbeurt!

IMG_1309

Als ik deze bedenkelijke blik vandaag wou vermijden, dan kon ik maar beter mijn middagpauze besteden aan het in mekaar boksen van een PowerPoint-presentatie voor Louise haar spreekbeurt morgen. Dus geen blogpauze over boogschieten… maar goed, onze vaste lezers mogen natuurlijk wel weten waarom… Knipogende emoticon En natuurlijk wil ik geen banbliksem over mij, ha nee. Straf toch: 4de leerjaar, en die gastjes zijn al bezig met digitale borden, met presentaties tijdens hun spreekbeurt, en ga zo maar door. Gelukkig is het niet de presentatie die telt, maar hoe ze die brengt. En daar twijfel ik niet eens aan hoe goed ze dat zal doen. Zondagnamiddag had ik ook al mijn laptop mee naar Ieper, en presenteerde ze me haar ‘script’… Het thema is wat ze allemaal wil doen in de Zomervakantie… Naast het ‘werken’ thuis en bij nonkel Dirk op de boerderij (met haar nichtjes en neef), het beoefenen van haar hobby's, zoals boogschieten, zwemmen annex waterpret, en de jeugdbeweging, wil ze dus vooral themaparken bezoeken… Hopelijk is die Zomer voldoende lang… Glimlach

Ze is wel zo overzichtelijk geweest alles es in kaart te brengen, kwestie dat haar klasgenootjes zich een beetje kunnen oriĆ«nteren… Prachtidee, vond ik.

overzicht_kaart

 

Instemming in elk geval gevonden bij haar 2 ‘vriendinnen’ in de weide… Bedoeling is ook dat zij haar klasgenootjes aan het lachen brengen. Knipogende emoticon

 

IMG_1300

Geen opmerkingen:

Een reactie posten