woensdag 7 maart 2012

6-7/03/2011 - Traingen in de Koude Keuken, in Gent, in Veldegem…

De prestatie van het ICE-team was eerder matig te noemen gisteren. Met 7 man en 33 schutters amper 24 punten verzamelen… het kan beter, juist. Sportief dus geen tevredenheid. Hoewel, als ik even mijn eigen prestatie bekijk: slechts 2 vogels, maar ik mag zeker tevreden zijn over de schoten met de handboog. Verdere correcte(re) afstelling van het druktepunt bleek een goede keuze. Schade aan het smoelwerk blijft achterwege. Houden zo dus. Nu wordt het volhouden, en dan nog wat aan details werken, zoals lengte van de pijlen, de kloppers, enz… IMG_0742Maar eerst moet de basis goed zijn, en dat lijkt me OK. Finaal moet de schutter het maar bewijzen of hij 1. het kan, en 2. vooral wil volhouden. Dat is in elke sport zo. Niet te snel externe factoren inroepen. Als boogschutter ben je natuurlijk afhankelijk van je materiaal, en daar kan al es iets mee fout zijn. Dat gebeurt overigens ook geregeld. Zorg dragen daarvoor, dat is al een eerste belangrijke stap. Sterkhouders gisteren waren Wim, Staf en Rudy, die de schade konden beperken… Enfin. Schade… Glimlach Allemaal zo relatief, niet?

Ondertussen waren ICE Kristine en Chris op de ledentraining Immer Vooruit. Althans, dat zou je vermoed hebben, maar er was inteIMG_0744gendeel een originele inzamelactie op getouw gezet. Zoals U weet besliste brouwerij AB-Inbev een tijdje Hoegaarden te brouwen in Jupille in plaats van Hoegaarden. Dat leverde niet het gewenste resultaat. Er circuleren echter nog altijd daar gebottelde flesjes, en toevallig was een zekere Patrick bereid gevonden die gisteren uit te zoeken, teneinde de argeloze consument te behouden van smaakproblemen… Alweer onderschat werk achter de schermen als je het mij vraagt… Knipogende emoticon

Verder weet ik niet waar eerst gesprongen, maar dat is geen voorwerp voor deze blog. Die gaat namelijk in de eerste plaats over boogschieten. Dat ik al es durf afwijken, dat zal U mij intussen al hebben vergeven. Zoniet, tant pis.

Een blog dient ook al es om de zinnen te verzetten. Bij deze. En nu wordt het echt tijd dat het lente wordt. Men zou zowat depressief worden van al die donkerte en al dat water. Al blij dat het zomerseizoen stilaan begint te naderen, en dat ook beter weer wordt voorspeld. Ook in die torens en binnenzitten… niets voor mij.

Misschien probeer ik straks nog es iets in horizontale lijn…

Toch nog een dank u voor onze trouwe schare bezoekers, want ook februari werd weer een record maand: 3.909 unieke bezoekers, en voor de tijd dat onze blog bestaat (bericht 235 is deze), kan dat echt wel als een succes worden bestempeld. We zitten trouwens in totaal al boven de 15.000 intussen. Het gaat snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten