dinsdag 27 maart 2012

26/03/2012 - opwarming komend ledenseizoen Nieuwpoort. Of eerder afkoeling…

Het zomerseizoen neemt overal zijn start deze en komende week.IMG_0831 Zoals gisteren eerste afspraak in Nieuwpoort SS. Heerlijk om weer es ‘s avonds te mogen buitenkomen, en dat op dik 10’ van je deur. Ideale trainingsomstandigheden. Ik mocht bovendien nog mijn prijzen van vorig seizoen ontvangen, waaronder die van Algemeen Kampioen 2011. Die mooie glazen beker staat nu naast die andere waar ik ook al de dikste bos bloemen voor kreeg (in Eernegem)… En dat allemaal onder de goedkeurende blik van wijlen grootvader Michel, die het mij allemaal leerde een kleine 30 jaar geleden. Hij mag al trots zijn van mijn prestaties in het eerste jaar waar ik weer herbegon, niet?

* * *

De toon was snel gezet, in Nieuwpoort schieten we 3 keer 1 uurtje, waarna telkens de wip weer wordt gevuld. Na de laatste ronde bleef nog 1 zijvogel staan. Van de overige 14 gingen de A.D. ICE-leden er met 10 aan de haal… Knipogende emoticon 

Na het eerste uurtje was ikzelf al voldaan met die wieltjes, en nam dan maar de latten boven voor de rest van de avond (de wind was ook gaan vallen, dus dat scheelt wel)…

IMG_0829

Alleen prins ICE Tom en ICE Nadia hadden de eerste 7 rondes nodig om op stoom te geraken.
Alleen ICE D toonde even dat die groene hoogvogels zowel met wielen als met latten te schieten zijn…
- ICE Wim: T - Z - K
- ICE D: T - Z - K
- ICE Tom: Z - K
- ICE Linda: K
- ICE Rudy: T

Nog een geluk dus dat enkelen onder ons ontbraken: de 2 ICE K's en ICE Chris... Sukkelige emoticon

Het wordt ongetwijfeld weer een boeiend seizoen, als we de lijn weer kunnen doortrekken… Maar waarom niet? Ik heb na anderhalf jaar nog altijd dat beginnersgeluk mee… Knipogende emoticon

* * *

Als uitsmijter: vandaag overschreden we reeds de 17.250 unieke bezoekers van onze blog… Imposant! Dat is dus gemiddeld iets meer dan 67 lezers per artikel… Benieuwd waar dat glazen plafond ligt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten