maandag 27 februari 2012

26/02/2012 - Vrij & Blij - Beschrijf Vrij & Blij - Koude Keuken 14u30

We hadden 2 ploegen ingeschreven vandaag: 1 die door Rudy werd samengesteld om voor het klassement te schieten, en anderIMG_0711e door mijzelf die werd samengesteld om wat traditie in eer te houden. Slechts 1 ploeg kon winnen, namelijk die laatste had de rode lantaarn vast, met een slordige 50 punten. Als getuige zag je wel dat het misschien niet verdiend was, maar het resultaat telt. Punt uit. Nog een geluk dat we nonkel Francis, Marcel en Wim alvast meehadden. Mijn eigen naam is intussen niet langer ICE D, maar ICE Bosman…Emoticon met brede lach

Nog een geluk dat de opbrengst voor de plaats die ons beste peleton (een 13de plaats dan nog) werd geschoten voor de jeugdkas. Die juniors waren maar wat blij met hun 20 EUR!

Van de namiddag onthoud ik vooral dat ik meer dan 3 rondes diende te missen, wegens de vaak. Het beschrijf zelf was prima, naar ik vernam.

-19839930100BDD764C copy2 van onze leden zijn maar direct naar Brugge vertrokken, en schoten daar hun inleg terug, dus daarvan kunnen ze tevreden zijn, want voor de peletonschieting hadden ze al niks moeten uitleggen. Mooi zo! Ze verdienden daar toch weer goed 33 EUR. Ge moet het maar doen, zeg ik telkens weer.

Op ons eigen kampioenschap had de ploeg geen supporters, en dat waren dan nog onze sterkhouders, namelijk onze jeugd! Het staat nochtans duidelijk in onze reglementen vermeld, zowel naar de vorm, maar vooral naar de geest!

Quod erat demonstrandum… Glimlach

Wij danken nog es de vrienden van Vrij & Blij voor het inrichten van dit kampioenschap. Het was amusant. Op naar de volgende editie.

Ik weet intussen naar welke beschrijven ik volgend jaar niet meer moet gaan, want onze talrijke aanwezigheid, keer op keer, leverde ons eigen kampioenschap geen ploegen op. En dat zijn er dan nog uit onze eigen sector. Langs de andere kant: wie heeft dan eigenlijk ongelijk: die 170 schutters die zich komen amuseren, of al die anderen?

Zo zie je maar hoe boogschutters in mekaar steken. Nog een geluk dat wij de langste adem hebben. Al sinds mijn grootvader gingen we boogschieten, en we zijn er nog. Knipogende emoticon

U krijgt morgen allicht (straks) nog wel het eindklassement doorgespeeld. Dan kan U het ook nog es nalezen.

We hebben ons alvast dik geamuseerd. En dat was alweer de bedoeling. Geslaagd dus, met brio.

Respect komt altijd van 2 kanten. Eénrichtingsverkeer kan ook, maar niet bij A.D. ICE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten