donderdag 5 januari 2012

05/01/2012 - Immer Vooruit ledenschieting 18.30h

Eénmalig kan de ledenschieting van A.D. ICE op donderdagnamiddag niet doorgaan, wegens niet beschikbaar zijn van de faciliteiten. Voor de rest van het winterseizoen (of is het nu eigenliIMG_0445jk herfst? men zou beginnen twijfelen) kunnen we verder. De dag begon weer stormachtig, en de gevolgen zijn ook voor ICE-leden voelbaar geweest… ICE Kristine en Chris kunnen getuigen van een omgewaaide boom van de buren. Op zich niks ergs, ware het niet dat ie wel in hun tuin is gewaaid, en op een haar na hun huis miste… Bedroefde emoticon

Als ik hier even thuis rondkijk, dan kan ik vaststellen dat wat er omwaait, in elk geval niet op mijn huis kan belanden… Tenzij de schuur op zijn geheel de lucht in zou trekken, en de wind uit ZZO zou waaien. Bon, ik zou es de statistische kans op zo’n voorval moeten berekenen, maar ik weet nu al dat die kans zodanig klein zal zijn, dat het geen zin heeft mij in zoiets zorgen te maken.

Origineel plan was om vandaag naar Beveren te trekken. Maar net als in Zaffelare zal daar veel te veel volk zitten om een schutter die gaat om te schieten enige voldoening te geven… Helaas. Als ik al zie of hoor dat er 80 man is (op 2 wippen wel te verstaan), dan krijg ik het al moeilijk. Wat is daar eigenlijk plezant aan? Dan kan 16 tot 18 keer schieten, en tussendoor… wachten, wachten, en nog eens wachten… Niets voor mij.

En gelukkig zijn er alternatieven! Er zijn ICE leden lid bij Immer Vooruit, en die schieten elke dinsdag- en donderdagavond... Feestende emoticon Ik ben er zeker van dat dit iets voor mij is… Knipogende emoticon Daar zullen wel meer dan 20 pijlen kunnen geschoten worden!

Enfin, ik ben benieuwd. Mooi uur om te starten ook: 18.30h. Dan is een mens tenminste op een deftig uur thuis, niet?

En het viel inderdaad mee: een 20-tal schutters, dus veel rondes. Jammer dat de pak er niet was, want ik had maar 4 vogels en de hoge. Kristine deed dat laatste trouwens ook, net als Marcel. Chris was iets zuiniger… Tegen zijn goesting natuurlijk… Knipogende emoticon

Jammer dat ik een dag te vroeg ben met die hoge: morgen telt die mee voor onze ICE competitie. Enfin, een generale oefening. Zie of het morgen vruchten baart…

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten