maandag 14 november 2011

14/11/2011 - Westdorpe (NL) 13h

Mist en nevel in Gistel, een heerlijk zonnetje in Westdorpe... ;-)
Slimme zet dus om hierheen te rijden, met passagier Staf. Verbazend genoeg stond ICE Gistel al op het bord, met Linda en Rudy. Communicatieproblemen noemt dat dan zeker? Altijd quasi dezelfde gezichten op de beschrijven, dus daarover weinig te vertellen.

Alvast wel dat er 78 schutters zijn... Ghyvelde is hier ook, dus kan ICE D nog iets bijleren wellicht...IMG_0148
Er is wellicht nog hoop. Het was buiten genieten van de herfstzon, zoveel als mogelijk. Die zon deed dan ook danig deugd, maar bij het ondergaan begon het buiten wel snel te verkoelen. Op het beschrijf helaas geen bwestddorperokken gemaakt, hoewel ik van mezelf vond dat ik het nog zo slecht niet deed. Maar goed, ik stond wel alleen met die mening… Gelukkig ga ik niet schieting voor de mening van een ander! Sarcastische emoticon

IMG_0151

Schone stand, en ook een deftig draaiend kantientje daar bij die mannen. “Ons oeksken”… jaja, achter dat oeksken stond een frigo met jeneverkes ook, en dat minderde daar redelijk snel, heb ik gemerkt… wat moet dat nie zijn als het begint te vriezen…? Glimlach

 

IMG_0153Hiernaast het instrumentarium van schutterslegende Eddy Verbiest, én natuurlijk ook mijn boogske onder handen laten nemen, met de beste pezenset die je kan vinden. Ik kwam daar terecht met Staf, die had afgesproken om Wim zijn boog op te halen. Die had ie daar vorige zondag, met het beschrijf in Zuiddorpe, afgegeven (na het debacle in Veldegem woensdag laatst).

Morgen kan ik dat nieuw peeswerk misschien es uitproberen in de Koude Keuken. Tenzij de zin om met de lattenboog te schieten weer te groot is. We zullen wel zien! Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten