zondag 13 november 2011

13/11/2011 – Zuiddorpe 13u - Sint Amandsberg 14u30

IMG_0141ICE DenK, Julie, Henri en Louise enerzijds en dan ICE Wim en Nadia anderzijds troffen elkaar onder de wippen in Zuiddorpe. Ook Staf van Dudzele was present. Onze jongste stond er in elk geval vol enthousiasme! Sinds vandaag oefent hij namelijk dagelijks met zijn lattenboog, om de beweging in lichaam, armen en vingers te krijgen. En gemotiveerd als hij is, ben ik ervan overtuigd dat hij komende lente er zal staan!

‘t Werd een gezellige namiddag daar in Zuiddorpe. Veel volk, dat wel, maar ‘t schoof goed op 3 wippen. Gelukkig hadden we Wim en Nadia die ons rechthielden (Nadia schoot zelfs een zijvogel), want veel kwam er niet van de wippen naar beneden. Ook Julie en Louise schoten bijzonder goed, m.n. nauwelijks uit de wip. En zo verging het ons allen. Ook Karoline bleek op die rakels overal naast de blokjes te passeren. Veel ijzer, geen gaaikloefjes. En ICE D had zijn recurve dan wel bovengehaald, ook hij bleef nauwelijks uit de wip, en moest wachten tot de laatste ronde om vrede te nemen met 1 vogeltje (van 8 EUR dan wel, als troost. Wim had me dat trouwens net voorgedaan. Hadden we met z’n allen 20 vogels geschoten, dan zou niemand daarover hebben kunnen klagen. Maar goed, wij ook niet. ‘t Was fun.

Onze vrienden van Zedelgem voor ons, die hadden wel de nodigIMG_0143e pak. Ik moest overigens Willy uit de foto ‘weg-photoshoppen’ om privacy-redenen, maar daarvoor was ik vanavond net iets te lui. Sorry Willy… Knipogende emoticon

En al net voor de klok van 18.30 reden we al weer onze parking op. Fantastisch. Kids zullen tijdig, moe en voldaan, onder de wol zitten. Zeker nadat ze ons nog hebben getrakteerd op een show “ICE Idool”… Als ze nu niet geplooid zijn, dan weet ik het ook niet meer. Waar ze al die energie blijven halen zeg!

Ik vraag me nu trouwens af wat Amerikanen zouden denken over onze geliefkoosde traditionele sport, als je al ziet hoe zij Europa en al ons gesukkel met de Euro aanpakken. ‘t Is triestig om toegeven, maar wat ze hier verkondigen is zo verdomd to the point. Wie geen engels begrijpt, die kan me eerstdaags es om een vertaling vragen. Maar pak ook uw zakdoek mee dan… http://youtu.be/ySzfa6mtWyA?hd=1&t=1m46s

Dat Wim vorige week een ongelukje had voorgehad met zijn boog in Veldegem Huilende emoticon, dat zal de trouwe lezer nog wel weten. Intussen is zijn boog binnen bij Eddy Verbiest. Ik heb meteen ook maar geregeld om daar morgen mijn VE+ binnen te doen en es pezen te laten leggen waarvan iedereen zegt dat er niets beters bestaat. (De psychologie van de massa. Zo zijn enkele grote dictators overigens ook begonnen, maar daarop gaan we nu even niet verder op in. Ik veronderstel dat jullie ook wel anders te doen hebben). Enfin, ‘t schijnt maar een 5-tal km te zijn van Westdorpe tot ginder, en op een goed kwartierke is de klus geklaard. Waarom niet dus. Kan ik meteen ook Wim zijn boog terug meebrengen, zodat ie woensdag er weer op kan schieten. Op de blokjes bedoel ik dus… Engel

Rudy,Tom en 49 anderen zijn een torentje gaan doen. Een goeie training van onze toppers Feestende emoticon voor 4 december in Heusden-Zolder.img029

Geen opmerkingen:

Een reactie posten