zaterdag 5 november 2011

04-06/11/2011 - Een weekendje boogschieten ingezet…

Vanavond met ICE Tom, Karoline, en juniors Julie en Louise naar de ledenschieting in Sint Amandsberg getrokken. Onze juniors waren de IMG_0069voorbije 2 dagen op vakantie op de boerderij van nonkel Dirk, en hadden enkele stevige dagen ploeteren achter de rug. Vandaag hadden ze zelfs bieten helpen rooien! Met natuurlijk een trotse Henri die met zijn opa de tractor mocht helpen bedienen… Knipogende emoticon Het resultaat mag hiernaast gezien worden: het was vooral geniet van de dromen…

Het was niet aan hun schieten te zien trouwens: zowel Julie als Louise schoten heel standvastig, en dan blijven de resultaten ook niet uit. Ze schoten elk makkelijk 3 vogels. ICE Karoline deed het ook niet slecht met 2 stuks. Tom Kanon schoot er meer dan ik kon onthouden. Wat ikzelf schoot kon ik dan weer wel makkelijk onthouden. Ik ben naar huis mogen gaan met een leeg hoofd! Bedroefde emoticon Ik vrees de laatste dagen iets teveel geprutst te hebben. Andere houding van de hand, vandaag een timerke op de boog gemonteerd, pees laten hertrenzen gisteren… Ga zo maar door. ‘t Vertrouwen was er in elk geval niet, en als ik dan al es wip raakte, dan viel er helaas ook niets uit. ‘t Is dan vaak alles of niets. Maar goed, ik weet dat ik het vrij aardig kan, dus zou het morgen gerust al weer stukken beter kunnen gaan. Dat is ook schieten natuurlijk Knipogende emoticon

Ik treur er niet om. Ik heb me vanavond bezig gehouden met het in orde zetten van het materiaal. Boog ingesmeerd met WD40, pezen ingewaxt… M.a.w. boog is tiptop onderhouden. En zo heb ik graag.

Morgen taxie ik Linda, Wim, Tom en Staf naar Koningshooikt. We moeten al vertrekken om 10.30, gelet het daar aanvangt op de middag. En ik heb onze Henri beloofd nog eerst om een Apple TV te rijden. Dat wordt spoeden.

Zondag gaat het richting Ieper als we in eigen streek willen blijven. Zuiddorpe is een alternatief als we het milieu wat minder zouden sparen. U leest er de komende dagen alles van.IMG_0070

En nu ga ik slapen. De klok geeft al aan 3u23… en de lichten in de boomgaard mogen zo stilaan gedoofd worden, niet? Knipogende emoticon

 

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten