zaterdag 11 augustus 2012

10/08/2012 - Een heerlijke avond Tillegem, en een vooruitblik op een zomers weekend…

IMG_1658

Het leek gisteren precies de eerste dag van de zomer. Zo voelde het voor mij in elk geval aan. Een er komt vandaag en morgen meer van dat. Fantastisch!

Onze bende was dik vertegenwoordigd: Henri, Julie, Louise, Kristine, Nadia, Karoline, Wim, Chris, Tom, ikzelf en tevens mijn moeder. Onze juniors waren in de namiddag bij oma op bezoek geweest en dan afgezakt naar de speeltuin aan de Trutselaar. Later zakten ze af naar de stand van de Vrije Archiers, en oma kwam natuurlijk duimen voor haar kleinzoon en kleindochters, en ook haar zoon… Knipogende emoticon Dat bleek effect te hebben in elk geval: Julie trof 2x raak, en ook Louise lukte het te tonen wat boogschieten is. Henri kwam weer dichtbij, maar het lukte ‘m net niet. Oma kon trots zijn op haar zijn, want die sleepte zo maar even 9 stuks naar beneden waaronder 2 katrienen, 2 kallen, en een zijvogel. Ook Nadia en Kristine waren in panache-modus, want schoten respectievelijk 2 kallen en zijvogel, en zijvogel en top. Enfin, iedereen trof er minstens 1 keer raak. Chris was wel broederlijk sympathisant met Henri. Dat is ook karakter hebben… Knipogende emoticon

Zelf kreeg ik bovendien de kans om die nieuwe Black Eagle pijlen te proberen. Ze zijn conisch parabool-fractaal van vorm, met grote veren… Dat zou een zuivere vlucht moeten garanderen. Nu, ik kan U garanderen dat het niet eenvoudig mikken is met die nieuwe modellen, maar goed: alles went zeker? Emoticon met brede lach

* * *

Vandaag nog een finale dag van het KNBBW Jeugdcriterium te Sint-Sebastiaan Roeselare. Daar mogen juniors Julie en Louise straks hun eerste sportactiviteit van de dag gaan ondernemen. Nadien gaan wij verder van de zon genieten, zoveel is zeker. Wellicht trekken wij naar Houtkerque. Er is ook de afkamping (beschrijf) van het Kasseien-tornooi te Eernegem, alwaar ook al minstens een delegatie van ons vertegenwoordigd zal zijn, gelet we toch met 3 ploegen deelnamen. Hoger dan een 13de plaats geraakten we niet dit jaar trouwens. Nu goed, niet het beschrijf, maar het tornooi zelf boeit mij, dus wellicht laat ik dat aan mij passeren. Ik verkies de sfeer in FR als het over wipschieten gaat. Toch in de meeste gevallen. Morgen blijven we dan best iets dichter bij de kust: een heerlijk weertje voorspeld, dus kunnen de kinderen de zee in. Dan is Bray-Dunes de meest voor de hand liggende keuze. Zover zijn we echter nog niet… Pluk die dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten