zaterdag 4 augustus 2012

04/08/2012 - GP Sterrebos + Beschrijf Rumbeke en wat een beetje mosterd van ‘t Sterreke al niet doet…

IMG_1636

Vanmorgenvroeg tegen de klok van 6u30 zat ik al gezellig koffie te drinken met Martin in zijn kapperszaak. We hadden er het gezelschap van Leo, die op vakantie was voor een weekje. Het goedgebekte dier is van zijn zus, en die was er even tussen uit. Stralend zonnetje vanochtend trouwens, en nauwelijks iemand op de baan. Zo heb ik het graag.

Ik vraag me af of Tom en Chris AL of NOG bij Annie zaten op dat uur… Glimlach Enfin, éénmaal ontdaan van overbodig haar, kon ik nog naar de bakker, krantje oppikken ook, en toen ik rond achten thuis kwam, was het nog muisstil in huis… Juniors dan nog in dromenland. Kon ook niet anders. Ik denk dat het al bijna 1u deze ochtend was, eer ze uitgetaterd hun bed in lagen. Ze hadden weer es wat cola gedronken…. Nu goed, het was dan ook tegen elven vanochtend toen ze opdaagden, nog immer met slaperige oogjes trouwens… Knipogende emoticon Maar goed, tenslotte is en blijft het vakantie. Intussen maakte ik me stilaan klaar om met ICE Wim naar de blok en beschrijf in Rumbeke te trekken, alwaar we samenschoten annex tafelden met Lieve en Johny van Dudzele…

Op Wip I werd de GP Sterrebos bekampt, en na afkampingIMG_1640 met 4 ging Freddy in de 2de ronde met de trofee lopen. Overigens best een mooi exemplaar. Op Wip II had Robby er sneller een eind aan gemaakt, door 2x raak te treffen, en dus de kamping kon vermijden. Wijzelf konden alleen toeschouwen, zoals dat dan pleegt te heten. Voor het beschrijf zelf, kwamen 56 schutters opdagen. Lieve opende snel de score, maar de mannen Johny, Wim en ikzelf bleven achter. Ijzer ja, blokjes: dat lukte niet. Tot Johny op het lumineuze idee kwam om een boterham met gehakt te vragen, Wim ene met kees en ikzelf ook gehakt. Maar daar zat het ‘m niet, wel in de mosterd van ‘t Sterreke… Knipogende emoticon Johny knalde er meteen op, op wip 1 en 2, zelf ging ik met een zijvogel lopen, en ook Wim waaide er nog ene mee af. Intussen, zo rond de klok van halfvijf, kwamen de kids en mama langs, en schoot ik mijn laatste ronde. Johny haalde er nog een doubleetse binnen, en hoe het verder afliep, dat zal ik later nog wel kunnen aanvullen. Zelf hadden we andere plannen nog in de buurt.

* * *

We zullen es pogen vroeg te gaan slapen. Allicht met als resultaat dat ik nog vroeger dan gewoonlijk weer op de been zal zijn… Emoticon met brede lach Morgen moeten we namelijk nog afkampen voor de 2de en 3de plaats op de Gouden Pijl in Oostende, gelet we met 3 ploegen (A.D. ICE, Eernegem/Waregem en Zedelgem) op 25 punten strandden. Zelf moeten we die kamping overigens aanvatten met een half peleton. Maar goed: “pinantie is pinantie” werd ooit georakeld. Dus als we kunnen kampen, dan doen we mee, zelfs al zijn we niet voltallig. Om 9u moeten we op het appèl zijn. Daarna kunnen we misschien nog op het podium gaan staan, of er secweg afdonderen. De kans op dat laatste zal allicht het meest reëel zijn, maar kom. Intussen zullen we ons klaarmaken voor een gezellige BBQ, en dan het beschrijf aanvatten. Mens sana in corpore sano.

Verslag mag u natuurlijk morgen al verwachten, en updates tussendoor kan u altijd volgen door onze fanpage op Facebook te liken: http://www.facebook.com/adicegistel.

Voilà: geniet van Uw avond. Bonne nuit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten