woensdag 7 december 2011

06/12/2011 - Koude Keuken met zowaar dik 30 mannen, vrouwen en kinderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit verdikke met een zwaar probleem vandaag: ik heb geen mediabestanden, gelet ik te lui scheen te zijn om foto’s of video’s te nemen. En eigenlijk: ik sta er zelf ook bijna nooit op, of ik zou al es de krant moeten halen wegens bv. een wedstrijd die je wint. Maar dat overkomt me al niet veel, en de kwaliteit van de foto’s in De Weekbode is nu ook je dat weer niet. Enfin. Ik heb dus maar gekozen om al zeker te zijn dat ik het record van de langste titel kon breken vanavond. En er sneuvelden nog records: het beschrijf vanavond met 30 man (ik kan er een paar naast zitten, maar zeker minstens 30). Cijfers moest je indertijd, toen een mens al es een Eurocheque uitschreef, ook voluit schrijven: bij deze dus: dertig!

Vandaag kwam Sinterklaas langs in de Wetstraat 16, hij had de regering bij, die hij vorig jaar was vergeten installeren. Di Rupo I heef het ding. Eerst zijn ze daar 540 dagen lek, en dan beginnen ze erop te schieten (op ons natuurlijk, met belastingen). Proper is dat…

IMG_0290

Straf toch, als beloning voor die 540 lekkersdagen, mogen ze dan wel op bezoek bij onze Koning. Mocht ik iemand hebben die dat doet in ons team, toegegeven, ik zou die ook wel es uitnodigen… Knipogende emoticon

Jullie vernamen al eerder dat de Sint al in Gistel was gepasseerd. De Sint van Bredene, ook wel beter gekend als  ICE ‘materiaalmeester’ Wim, kwam deze namiddag nog langs met Henri zijn nieuwe boog (trenzing tiptop gezet) maar vooral ook zijn nieuw pijl. En dan nog met Club-kleuren. Hij zal daar vrijdag fier als een gieter allicht de onderlat mee passeren. Superlichte pijlen! Dankbaar ben ik ook, want ik vond nu toch nog de mogelijkheid nog wat beeldmateriaal toe te voegen. Bovendien, je mag al es pronken met iets moois, niet?

De ICE-bogen + die meeschietende boog van Dudzele haalden er 29 neer in totaal (28 + 1 Kalle)

  • 5 stuks: Linda, Rudy en Dominiek (deze laatste met de traditionele boog)
  • 4 stuks: Wim, Tom en Staf
  • 2 stuks: Nadia

Een heel toepasselijke liedje op Radio op dit ogenblik (dit ogenblik = woensdag 7 december 2011 – 4u24) van de hand van Ramses Shaffy: Wij Zullen Doorgaan…! Dik 2 jaar geleden (op 1 december 2009) overleed de brave man. Wij hebben Keizer Rudy, maar Ramses was al in 2002 geridderd in de Orde der Nederlandse Leeuw en ontving ie de Blijvend Applaus Prijs. En wist je dat hij reclame maakte voor Kwatta? Hier bij ICE komt enkel Nutella binnen. Probeer trouwens maar es een andere chocopasta (zelfs in een Nutella-potje vermomd) in de kast bij ICE Wim te stoppen: dan krijg je geheid problemen! Voor meer inlichtingen hierover kan U terecht bij ICE Nadia.

Tot slot: 6 december betekent niet alleen iets voor kinderen (en dan zwijgen we over de budgettaire impact hiervan bij ouders en grootouders), het is ook de dag dat ICE Chris er 46 werd. Cheers dus!

En dat we zullen doorgaan, wees daar maar zeker van. Hieronder trouwens die gasten die al 540 dagen lek waren. Ook zij zijn doorgegaan, en kijk waar ze nu staan!Di_RupoI

Zei ik niet al in een eerdere blogpost dat de Sint dit jaar een vlinderdasjes droeg...? U zal het geweten hebben. Een investering als Steunend Lid van ICE Gistel is trouwens bij de meeste ziekenfondsen terugbetaalbaar tot 15 EUR. Als U dat maar weet! Dat laatste is geen grapje trouwens, dus U weet wat U te doen staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten