vrijdag 11 november 2011

10/10/2011 - Sheraton Airport Hotel Brussel – Zaffelare

Na nog wat papierwerk af te werken voor de meeting deze morgen, kon ik rond 2u ‘s morgens mijn bed opzoeken… om er dik anderhalf uur IMG_0118weer uit te rollen, en naar Zaventem te trekken. Ook ‘s morgens vroeg loopt het al aarIMG_0120dig dik zodra je Aalst nadert. Gelukkig geen stilstand, zodat ik me al snel in de lobby kon installeren, en een verdiend kopje koffie kon nuttigen, alvorens mijn gast te ontvangen, en dan vergadergewijs door te stomen tot net iets voor 14h.

Het weertje was stralend als ik het hotel buiten stapte, en mijn GPS gaf aan dat ik tegen 14h45 nog in Zaffelare kon staan… Wie ben ik dan om die GPS tegen te spreken? Knipogende emoticon

63 schutters daar, en ICE D schoot samen met Filip van Waregem. Aan tafel kregen we nog gezelschap van Freddy en Cédric van Zedelgem. Het werd een mager beestje: Filip en ik slaagden erin elk 1 boterham te schieten (lees: ons gedeeld part van het ene vogeltjIMG_0121e dat D schoot). Niet dat we slecht geschoten hebben: integendeel zelfs. Tja. Misschien was de dag ook te lang. Op de terugweg schrok ik even van het infarct op de wegen welk de TMC op mijn GPS aangaf. Gelukkig leek mijn traject dwars door, maar dus gelukkig niet in, dat kluwen heen te fietsen, zodat ik zonder vertraging thuiskwam.

Kon ik meteen aan de slag om de blog van gisteren en vandaag nog up te daten. Morgen mooi weer, en een rustdag. Je hoort ons al komen: lang zullen we dus niet thuis zitten. Morgenochtend om 10u starten in Ghyvelde…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten