woensdag 9 november 2011

09/11/2011 - Toren Kortrijk 14.30h om dan te landen in Veldegem 19.30h vanavond…

… en morgenochtend tegen 6u staat ondergetekende al in de lobby van Het Sheraton Brussels Airport Hotel… Knipogende emoticon

Maar niet zonder eerst wat te ontspannen gecombineerd met wat reporting. Ik zal daar deze namiddag in Kortrijk toch alleen zijn, dus kan ik me evengoed nog wat verdiepen in materie voor de vergadering morgen. Het nuttige aan het aangename koppelen, heet dat. En als lectuur hebben we onze Wipschutter van deze week ook nog mee. Geruchten gisteren gaven aan dat de toren in Kortrijk helemaal zou vernieuwd zijn. Ik ben benieuwd wat we er gaan aantreffen. En nog meer, hoe ik het ervan af ga brengen.

Kortrijk 14h30

IMG_0112Een dikke 30 schutters vonden op zicht die toren in Kortrijk terug. De infrastructuur werd deftig aangepakt, en maakt één en ander toch aangenamer schieten. Dat heIMG_0109t een platte sjikke blijft, daar is niets aan veranderd… Glimlach ICE D moest alleen de ICE eer rechthouden, en deed dat met verve: 2 zijvogels en 4v… Maar vooral: hobby en job combineren lukte aardig. De meeting van ‘s anderendaags werd netjes IMG_0114en integraal voorbereid met al die leuke Apple spullen. Licht en weinig plaats nodig. Meer moest dat dus niet zijn, en zo kon ik ontspannen richting Veldegem trekken.

 

Veldegem 19h30

ICE was daar gelukkig iets grondiger vertegenwoordigd: lady LindIMG_0116a ging lady Karoline oppikken en natuurlijk waren ook Nadia en Wim present. Voor mij persoonlijk is dat schieten op liggende veeleer een spelletje dan een sport. Maar dat kan nog veranderen, gelet ik me stilaan het juiste materiaal aan het aanschaffen ben. Als eerder geblogd, binnen een kleine 4 weken verwacht ik mijn nieuw Hoyt Vantage LTD, en wellicht zal ik met dan wel meer focussen op het sportieve. We zien wel.

IMG_0117Minder fortuinlijk was onze Wim bij het ingaan van de voorlaatste ronde! Zijn pijl verkoos in 3 stukken uit de boog te vliegen, met als gevolg dat hij een dry fire los had, en de volledige pezen- en kabelset van zijn boog uit elkaar spatte. Niet zonder eerst een harde klap tegen de bovenarm… Bedroefde emoticon

Gelukkig heeft ICE Dr. K in haar midden, die onmiddellijk een diagnose en een eerste remedie kon aanbevelen.

Intussen een korte update: Karoline kon al es bellen met Wim, en het bleek goed te komen. Er was ook minder goed nieuws: de nacht van woensdag en donderdag hebben onverlaten ook nog es inbraak gepleegd in hun auto! Hopelijk geen 2 zonder 3 zoals het spreekwoord zegt… Hopelijk vinden ze snel de daders, want die hadden blijkbaar zichzelf ook schade berokkend en lieten dus bloedsporen na…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten