dinsdag 8 november 2011

08/11/2011 - Brugge Koude Keuken–Beschrijf W.T. Zedelgem 19u

 

IMG_0096

Ik was deze morgen al om 9u bij Peter in Oostende (bezoek www.archery-dynamics.com voor meer info – U kan er overigens met de groeten van ICE Gistel terecht voor een uitstekende service!) om mijn ‘getunede’ Hoyt Formula RX met F4 carbpn latten terug te gaan ophalen. Getuned, want ik liet centralisatoren (Beiter), een Shibuya visier en al dat soort leuke dingen monteren. Maar ook meerdere pezen laten maken, voor diverse doeleinden: om te kunnen schieten zowel met als zonder visier bv… Het hele handeltje kan straks om mijn nieuwe Hoyt Vantage LTD gemonteerd worden. Mijn recurve zal ik voor staande houden (komende vrijdag naar Ghyvelde bijvoorbeeld) én ik zal ook leren op doel schieten. Alvast daar kan Ruimtelijke Ordening geen bezwaar tegen maken. In mijn schuur kan alvast een liggende wip geïnstalleerd worden, en in de boomgaard zeker afstanden genoeg om ook doelen te installeren… De stand van ICE Gistel zal zo stilaan vorm beginnen krijgen. Volgend jaar maken we dan werk voor een oplossing voor staande. Enige creativiteit zal ons al wel ver brengen. Nog enige jaren trainen, en ik geraak wel van mijn status van beginneling af. Volhouden D!

Wat dat volhouden betreft: wat ben ik onze vrienden van W.T. Zedelgem dankbaar dat ik op dinsdagnamiddag niet persé naar De Toewip meer moet rijden. Niet dat ik daar niet graag ga schieten bij de Polle, integendeel, maar ‘t is toch wel telkens een kleine 300km rijden. Vanaf vanavond kunnen we echter terecht in de Koude Keuken (zie http://g.co/maps/vgc5j). Bravo voor de initiatiefnemers! U mag er op rekenen dat ICE Gistel op haar typische wijze dit initiatief zal steunen. We zullen er talrijk heen trekken, maar zullen graag ook een duit in het zakje doen als dat nodig mocht blijken. Elk dinsdagavond, Koude Keuken 19h. Be there!

Verslag van het beschrijf:

Een slordige 19 schutters daar. Niet veel, maar daarom konden we IMG_0097zeker niet treuren. Waar we wel om konden IMG_0099treuren waren de electriciteitsproblemen. Tot 3x toe viel de stroom uit, wat telkens resulteerde in een wachttijd van goed 10 minuten eer de lampen weer konden opstarten. Kamikaze Freddy engageerde zich om met een artisanale hoogtewerker de wip bij te vullen. (lees: een doodgewone ladder…Glimlach

ICE was er met Nadia, Wim en Dominiek en we teamden samen met Staf van Dudzele. Dat lukte finaal aardig. Ik laat jullie verder even raden welke Wim en Nadia er ECHT in de toren waren… die links of rechts op de foto..? Wat we wel kunnen vaststellen, is dat het vuurtje nog altijd brandt. Of heeft dat met dat tjoep-incident van gisteren te maken..? Knipogende emoticon

IMG_0100

IMG_0103

 

 

 

 

Een beetje statistieken:

  • 4 zijvogels: Wim (2); Nadia (1); Staf (1)
  • 3 kallen: Dominiek (2); Staf (1)
  • 13 vogels: Wim (5); Staf en Nadia (3); Dominiek (2)

Goed voor 31 punten à 0,95 c, of net onze inleg terug… Maar vooral: veel plezier gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten