woensdag 6 juni 2012

5/06/2012 - avondtrainingen: Eernegem, Blankenberge & Immer Vooruit

Als je zo een dikke 12u voor die pc zit, nu en dan al es over de rand van het scherm turend om de gedachten te ordenen, alvorens weer tekst te produceren, dan snak je naar sportieve ontspanning. Quasi elke dinsdagavond kan ik dat op de ledenschieting op welgeteld 6 minuutjes rijden van mijn deur, in Eernegem. ICE Nadia & Wim verdedigen onze en hun strepen in Blankenberge, terwijl ICE Kristine, Chris en onze copain Patrick dat bij Immer Vooruit doen. Bij wijze van middagpauze kan ik dan via deze blog al es wat onzin kwijt. ‘t Blijft achter die desk zitten, maar inhoudelijk is het toch anders… Glimlach

Dik pak schutters tegenwoordig in Eernegem, wat een contrast met vorig jaar. Veel nieuwe gezichten, maar ook veel jeugd. Een groot contrast dus ook met maandagavond, maar ik kon mijn prestatie bijna evenaren. 1 blokje minder, maar wel dubbel zoveel schutters, en we schieten een half uur minder.

Met dank aan Koen, kreeg ik nog een prachtige collectie foto’s extra van 20 mei jongstleden. Memorabel daar te staan, dat nemen ze je niet af, en al zeker hoe ik me tussen de finalisten kun wrikken. Ik kan in elk geval zeggen dat ik sportief-fysisch gezien, het meeste inspanning moest leveren onder de wip. Hopelijk moet ik niet zo lang wachten als de volgende Venus-passage voor zon, om dat nog es te mogen proberen. Die kans is trouwens statistisch 0, want dan zou ik 145 jaar oud moeten zijn… Maar goed, recent las ik dat wetenschappers druk bezig zijn om na te gaan hoe we onsterfelijk kunnen worden (niet figuurlijk dan, want dat is ‘an sich’ niet zo gigantisch moeilijk)… Tijdig de diepvries in dan? En hoelang dan wachten om terug te ‘ontwaken’…? Ik ben er nog niet uit. Onderwijl: genieten van de mooie momenten die er zijn. Wat voorbij is, kan je toch niet meer terugdraaien.

Het moet zijn dat Patrick geprikkeld wasIMG_1232 door mijn prestatie maandag. Hij knalde er 2 meer neer, zowel in blokjes als in punten. Nu goed, ze hebben me eerder al es liggen gehad… Knipogende emoticon Maar ik twijfel niet dat ie tot straffe prestaties in staat is… Helemaal niet zelfs.

Vannacht om 2u tokkelden de regendruppels al volop op het vensterraam, en toen ik om 6u weer van onder de spreekwoordelijke veren kroop, was dat nog altijd zo. Maar intussen hield de weerman/vrouw schijnbaar woord, want de eerste zonnestralen breken door het wolkendek. Intussen is Venus natuurlijk al de zonnerand voorbij, maar goed… Misschien begint het vanavond weer figuurlijk te regenen, als Henri zijn 2de zwemles mag aanvatten. Nat is het daar sowieso. Maandag zagen we al geen traantjes, dus deze keer ook wel niet zeker? En ze zullen terug in ‘den diepen’ mogen en moeten springen… Straks moet dat lukken zonder hulp… Benieuwd hoelang dat zou duren… Duim omhoog

* * *

Gedaan met de blog-pauze. Tot de volgende. Rest me toch nog even alle ‘gebruikers’ van onze digitale content te bedanken. Humo mag dan achteruit gaan, wij doen het in elk geval meer dan goed…

  • Ons YouTube-kanaal kon al rekenen op > 3100 kijklustigen, waarvan 78% mannen, en 22% vrouwen…
  • Onze FlickR foto’s werden al meer dan 6000 keer bezocht
  • En deze blog blijft bezoekers trekken in groten getale: We naderen de 23.500ste unieke bezoeker…

Dank u!

P.S. Onze Guillaume zit in Cyprus, maar weer goed bezig! http://ianseo.net/TourData/2012/206/IBCM.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten