woensdag 27 juni 2012

26-27/06/2012 - K.N.B.B.W. Bondschieting Eernegem 14u - Ledentraining Immer Vooruit - ICE Juniors scoren!

Ja, beste lezer, U is wat verwaarloosd. Dat klopt, maar ik heb daar goede redenen voor. U kent het al: een dag telt maar 24u, nietwaar? Soms kom je daar al es mee tekort…

IMG_1401

Deze had U nog tegoed van maandag… Wij pogen kunst en traditionele sport te verweven via beelden… En deze lijkt me al geslaagd, niet? Sint-Sebastiaan Staden was het decor…

Gisteren (dinsdag) vond dan weer de Bondschieting plaats te Eernegem, in vogelvlucht eenIMG_1407 slordige 3 km van mijn deur, dus kon ik voor anderhalf uurtje even binnenspringen daar, want meer tijd had ik ook niet… Ik dacht een goeie 120 schutters aanwezig, maar dat lezen we nog wel in een komende editie van De Wipschutter… ICE Rudy kon in elk geval een bondsprijs meepikken. En hoewel de late namiddag en avond baadde in de zon, moest ik het toch doen met boven die dekselse rand van mijn notebook. Bon, het zij zo. Intussen kreeg ik nog berichten binnen van ICE Chris, Kristine en copain Patrick, die zich verder aan het bekwamen waren op IMG_1410de ledentraining bij A3… Me dunkt dat Patrick zo weer zijn dagje had Knipogende emoticon. Hij bleef 2 stuks voor op ICE Chris, en 3 op ICE Kristine. Ter info: een V staat voor ‘laten vullen’. Mooi principe daar een extra punt voor toe te kennen.

* * *

Maar het echt goeie nieuws, dat kwam finaal vandaag. Onze kids kregen hun rapport mee, en de resultaten zijn ronduit schitterend. Ze halen beide een dikke grootste onderscheiding binnen! En bijpassende lovende commentaren van hun respectievelijke klasleraars… Kijk maar hier.Ook als ouders begin je dan toch te gloeien, niet? Hun beloning krijgen ze deze namiddag al, want met de VKSJ mochten ze al op uitstap, en de weergoden zijn hen in elk geval gunstig.

* * *

En in de brievenbus vonden we nog ander leuk nieuws: A.D. ICE mag met 2 leden de Belgische 3-kleur mede gaan verdedigen op het E.K. te Loon-Plage (ter info: wie adres of andere info daarrond wil, die vind je hier op onze blog ook). ICE D zal dat met traditionele boog doen in de landenploeg en individueel, terwijl ICE Tom zijn Fuel Cams mag inzetten individueel… Of zou ie het toch aandurven om de daad bij het woord te voegen? Emoticon met brede lach

Fantastisch dat in elk geval te mogen meemaken, we zijn er dankbaar voor!

Bon, au boulot à nouveau. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten