vrijdag 6 april 2012

3-4-5/04/2012 - Eernegem - Torhout - Bellewaerde - Veldegem - Immer Vooruit…

U zal het ongetwijfeld wel gemerkt hebben: wellicht het opgelopen IMG_0889trauma van maandagavond welk nog speelde, maar de laatste dagen kwam ik er helaas niet toe de blog à jour te houden.

U mag dat in de eerste plaats figuurlijk nemen, maar anderzijds ook letterlijk. Er zijn er wel die weten waarover dit gaat… Knipogende emoticon

Ik moet het weer wat kort en gebald houden, gelet ik nog altijd onvoldoende tijd heb om alles nog uitgetypt te krijgen… maar daar brengt het weekend hopelijk wel wat soelaas.

Belangrijkste feiten: in Eernegem schiet ik dit kampioenschap met de recurve. En hoewel goed geschoten (ijzer heet dat dan), helaas niet goed genoeg om die gaaikloefjes te passen. In de potjesschieting ging dat al beter. Jammergenoeg konden we maar op 1 wip trainen, gelet de 2de nog IMG_0880niet hersteld was. En met bijna 25 schutters, wordt het wel nodig op 2 te schieten… Kristine, Chris en Patrick deden het een stuk beter in Gent!

 

* * *

Woensdag was het feest: ICE Karoline was jarig, en daarvan IMG_0882profiteerden de kids ook mee: ze maakten een uitstapje, tussen enkele druppels door, naar Bellewaerde. Uitzinnig plezier, maar dus uitgeput 's avonds, dat kan je je wel voorstellen. Papa kon wegens teveel afspraken helaas niet mee, maar ‘s avonds mocht ie toch  naar de eerste ledenschieting van Sint-Sebastiaan Torhout. Je kan niet ontkennen dat ik gefocust vertrokken was. Ook daar maar met de recurve geschoten, en al met meer succes dan in Eernegem, maar nog altijd niet de verdiende pak. Slechts 1 zijvogel, maar goed… Het seizoen is nog lang natuurlijk, en hoopgevend was te zien dat ik goed ter plekke schoot. ‘t Kan niet elke dag kermis zijn…

Nadia en Wim trokken naar Veldegem, maar ook daar moest ik niet veel over vertellen, liet onze materiaalmeester mij weten… Knipogende emoticon

* * *

P4050308Donderdag alweer een dag vol afspraken voor ICE D, waarvan de laatste in centrum Oudenaarde. Een ramp met al die omleidingen daar, wellicht nog als gevolg van dat velokoerske van zondag laatst? Who knows. Gelet ik op amper 30 km van Immer Vooruit was, kon ik de dag nog stoom aflaten samen met KrisP4050307tine, Chris en Patrick. En ze zullen het er geweten hebben. Die toren daar is niet aangepast aan het schieten met lattenboog, toch niet voor iemand van mijn grootte, en houding. Dus dan maar even de wieltjes gebruikt, en met die 2 supporters mee, kon het eigenlijk ook niet misgaan… Gelukkig was er geen dopingcontrole… Knipogende emoticon 

IMG_0888

Voldaan huiswaarts getrokken… We mochten allemaal best tevreden zijn met het resultaat. Er kwam nog een uroloog langs om Don Marcello zijn probleem te behandelen, maar dat laat ik verder aan jullie verbeelding over (evenals ons YouTube kanaal… Glimlach).

* * *

Dit weekend kijken we vooral uit naar het eerste jeugdcriterium, zaterdagochtend, voor onze juniors te Ieper Willem Tell… Hopelijk geen al té Stille Zaterdag dus… Sukkelige emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten