zaterdag 21 april 2012

19-20-21/04/2012 - Immer Vooruit - Vrije Archiers Tillegem - Jeugd West-Vlaanderen Bissegem…

IMG_0979

Die ledenschietingen ‘s avonds: ideale uitlaatklep na de jacht van de dag. Er waren enkele genodigden te spotten in tuin, die gretig HEEL oud brood binnen poogden te spelen… Benieuwd of ze het overleefd hebben… Knipogende emoticon

Onze vaste kliekje haalde er 31 neer, waarbij Patrick de meest efficiënte bleek met 10 stuks, DD volgde op 8, Kristine 7 en Chris 6. Mooi zo. Zelf zette ik mijn persoonlijke teller hoogvogels op 11. Mijn doel is es bij te houden welk de meest succesvolle week van het jaar zal worden…

* * *

IMG_0983De hagelstenen vielen vrijdagnamiddag uit de hemel, maar de weerapplicatie op de telefoon gaf aan dat de avond zou uitklaren en uitdrogen. Alweer had het ding het bij het rechte eind. Onze benjamin was uitgeteld alsIMG_0985 van ‘s middags, dus gingen wij in beperkte groep naar de prachtige natuur van in Tillegem bos. Heerlijke omgeving, en dicht bij huis. Wat moet een mens meer. Deze keer waren we maar met z’n vieren, en ook daar schiet ik er graag met de recurve. Onze juniors deden het goed, Wim was in topvorm, en zelf mocht ik ook tevreden zijn. Die teller al op 12 gezet meteen ook.

tillegem_2004

Sociaal medium Facebook onthulde dat ook ICE Tom de boog was gaan hanteren, maar de vraag blijft waar, en ook wat hij ervan bakte…

* * *

Onze mini-ladies stonden al fris en monter klaar om 7u aan mijn bureau. Blij dat ze deze morgen naar de 4de manche kunnen van het WVL Jeugdcriterium. Dat gaat deze morgen door in Bissegem, De Rietput. Enfin: ze vertrekken met de Olympische gedachte. En Stijn beloofde ons (alweer volgens de sociale media) deze keer voor de 2de stek te gaan in zijn categorie. Houdt ie woord..? U hoort er nog van… Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten