woensdag 18 april 2012

18/04/2012 - Torhout - Veldegem - Sport!

Image

Onze sportievelingen zie je hier showen: klaar om aan sport te gaan doen, met hun trainingspak aan. Je zou ze verdenken van enig talent en minstens dat ze fotogeniek zijn om hier een job als mannequin op te pakken… Onderwijl trok ICE D naar de avondcompetitie te Sint Sebastiaen Torhout. En oh weIMG_0978e… ik was even in de waan dat het feit dat ik niet in de buurt kwam van waar ik wou, te wijten was aan de vrij stevige wind. Tot ik, al dik tegen 2/3de van het kampioenschap, tot de vaststelling moest komen dat de insert in de pijl die ik al die tijd gebruikte scheef stak… Bedroefde emoticon

Snel een andere pijl uit de doos, en het verschil was aanmerkelijk. Ik lukte finaal toch nog 8 punten (Top en Kalle), en blijf zo nipt aan de leiding in het klassement hoogvogels. Algemeen moest ik Bart laten voorgaan, maar de kloof is niet zo groot. De 3de daarentegen kijkt al tegen een iets grotere achterstand aan. Maar goed: we zijn nog maar 3 dagen ver, dus veel is nog niet gezegd. En vooral: ik vind er wat amusement: dat primeert.

* * *

Nadien met boog ende pijl nog doorgereden naar Veldegem, alwaar ik ten ‘Den Artiest’ nog net ICE Nadia en Wim aantrof. Wim heeft straks om 9u afspraak bij Dr. Eddy voor zijn pees die quasi door is, en ik kan van de gelegenheid gebruik maken om de ondertrens es opnieuw te laten doen. Zo gepiept, en dan riskeer je niet dat er schade komt aan de pees eronder… Beter voorkomen dan genezen dus… Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten