maandag 13 februari 2012

13/02/2012 - een dag van uitersten: van treurnis tot blijdschap, of omgekeerd.

Geen Griekse drama’s, dat niet… toch zeker niet letterlijk. Wat onze Grieken meemaken, dat kan ons ook nog overkomen. Lees het boek van Prof. Dr. Maus (Fiscaal Recht) maar es. Ons land komt er ook daar weer goed uit: als het gaat om fraude komen we na Portugal, Griekenland, Spanje en Italië. Rings a bell..? Nu bon, politici bij ons jagen mensen die het kunnen weten, ook het land uit. Neem nu PAArof. De Grauwe (waar ik zelf nog les van kreeg, ook dat niet letterlijk nemen Knipogende emoticon), die wel erkenning krijgt van de London School of Economics, maar waar men in eigen land niet naar luistert. Overigens, een niet onbelangrijke sidenote in die academische wereld: ICE K mocht voor haar 2 afgelegde examens 2 dikke AA’s binnenrijven, of ook wel grote onderscheiding. Mooi zo!

Nog iets harder werken, en ze haalt nog het niveau van haar dochters-ICE-juniors Julie en Louise! Sukkelige emoticon 

Terug met onze beide voetjes op de grond. Zoals ik gisteren overigens al schreef: eenoog is koning in het land der blinden. Ik ben er steeds meer van overtuigd, en walg steeds meer van de realiteit. Mensen die het goed menen, én daarenbovenop een visie hebben: die kan je op amper op 2 handen tellen, ook in de boogschutterswereld. Eénoog regeert er namelijk. En het gros van de schutters is als een bende brave schapen, die netjes in de –op het  eerste zicht veilige- kudde blijven. Maar wat als beide ogen es zouden open gaan? Het is nu al crisis, en toch blijft iedereen doordoen en doen alsof zijn/haar neus bloedt. Een beetje zoals in ons eigen landje. Echt engagement, het is al te vaak tot een vies woord verworden…

Nog een geluk dat boogschieten een passie is, of ik ging vissen… Knipogende emoticon Enfin, zelfs dat zal ik zal wel een tijdje niet meer kunnen doen. Mijn HPX+F7… daar klopt iets niet mee: bovenste lat zit scheef, en de gevolgen zag u eerder al. Het was vandaag terug van dattem. Vreemd, maar de dokter zal raad moeten brengen. Onderwijl kan ik mijn wieltjes nog wat gebruiken.

IMG_0664

Met tegenzin, maar het zij zo… Heerlijk toch, zo’n blog… Het kan al es therapeutisch zijn… Glimlach

* * *

Er zijn er die “al dat gedoe op internet” rond boogschieten maar niks vinden. Tja, wij zien vandaag 13/02 alweer een dagrecord (194 unieke bezoekers!) sneuvelen. Gewoon de feiten dus, geen interpretaties.

pageviews_record

Bedankt voor zij die niet akkoord zijn met dergelijke gratuite uitspraken, en dat zijn er elke maand meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten