maandag 21 november 2011

20/11/2011–Eernegem (updated 21/11)

Prachtig weer, en net geen 100 schutters. Dat allemaal om de jeugdkas van de KNBBW te ondersteunen. ICE was voltallig aanwezig, op Nadia na. Onze beste schutters toonden zich weer van hun beste kant ook: Rudy top en zijde; Tom top en kalle; Wim een zijde… En ik kan nog iets vergeten zijn ook, want onze domste schutter D bleef te lang aan de toog plakken. Gebrek aan regelmaat, en niets eten vormt daarbij een dodelijke cocktail. Het enige wat ik nog weet is dat Hawking gelijk kreeg met zijn zwart gat… Je vindt het niet alleen in outer-space, maar ook in mijn brein. Zie ook eerder artikel hier.

We worden met de dag wijzer, of we zijn dat toch verondersteld te worden… Only time will tell.

Intussen is er nog geen oplossing voor het gat in onze begroting, net integendeel. Bij het updaten van dit artikel nam Drama-Queen Di Rupo de auto naar de Ardennen, om aldaar zijn ontslag als formateur aan ons aller Albert II te gaan aanbieden.img030

Voor het gat in mijn brein is intussen wel een oplossing! Ik zat er al een stukske naast hierboven, als je onderstaand resultaat mag aanschouwen. Lady Linda presteerde best, door maar liefst 5v en een kalle te schieten. Niemand presteerde dus beter dan die 6 stuks. De recurve-competitie werd gewonnen door Kristine. Duidelijk ladies boven deze keer!

Het is natuurlijk wel zo dat je geen resultaat kan boeken aan de toog, dat is bij deze nog maar eens bewezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten