woensdag 19 oktober 2011

19/10/2011 - 2012 Hoyt Line up

En inderdaad, het is zover. Op hoyt.com vind je alles over de aangepaste 2012 productlijn. Weinig nieuws onder de zon: enkele nieuwe (maar veel te korte) bogen, en een nieuwe cam (RKT) die nog aggresiever zou zijn dan de Fuel.

Enfin, niet aan mij besteed. Er wordt inderdaad wel her en der geschreven dat de fabrikanten aan hun plafond zitten qua vernieuwing. En dat blijkt realiteit te worden.

Misschien komt Hoyt volgend jaar met hybride cams?

Ik hou het met blijdschap bij mijn Vantage Elite Plus. Wat goed is, moet je niet veranderen. En dat moet ook Hoyt gedacht hebben, want er is aan dat model geen sikkepit veranderd! Knipogende emoticon

Ik ga vanavond mijn recurve nog es van onder het stof halen, voor liggende wip in Veldegem.

001Trouwens, ik mag niet treuren. Ik ben deze namiddag toch nieuw speelgoed gaan halen, nl. de allernieuwste 2012 MacBook Air (13” – 1,8Ghz core i7 – 4Gb DDR3 – 256GB Flash HDD)… Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten