vrijdag 30 september 2011

29/09/2011 - Mariakerke - Frankfurt

ICE Rudy en Linda, samen met 40 andere schutters gaven van katoen op dit beschrijf.

Na een weekje op zee, bleek Rudy absoluut niet zeeziek te zijn, want de vaste hand mikte makkelijk zijde en kalle neer. Beiden schoten ze ook nog een ‘gewoon’ vogelken…

Of er paté was ‘op de lap"’… daar heb ik het gissen naar, maar vorige keer had ik prijs, en ik herinner me sterk dat het lekker spul was… Glimlach

005

Uw verslaggever is binnen een goed uurke ook klaar met het ronddraaien van alle wijzers van de klok, en spendeerde in die tijd net geen 10u in de wagen om 1061,5km te rijden (zoals de dagteller hiernaast aangeeft), naast 8,5u vergaderen…

Ook dat zijn cijfers, dus kon ik ze evengoed es vermelden… Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten