zaterdag 9 maart 2013

Het weekje van 4 maart… weinig sportiefs te beleven.

Behalve de maandagavondtraining in de Koude Keuken, kwam er van sport weinig in huis. Toegegeven, ik had me maanda

Geen schoonheidsprijs, maar daar ging het (deze keer toch) niet om…
gavond wel moeten forceren ook, maar goed, de beelden kunnen voldoende getuigen.

Het belangrijkste: ik haalde wat ik me had vooropgesteld, al was het geen schoonheids-prijs waar, en bovendien met de hakken over de sloot: 60,8 seconden… Dan nog een deftig schot lossen, dat was net iets te veel van het goede… Winking smile

En toch vloog de week letterlijk voorbij. Werken met je 2 hersenhelften heeft vele nadelen, maar ook enkele voordelen: éénmaal je focus goed zit, heb je geen benul meer van tijd. Alsof je in een vacuüm zit. Je zal nog wel zo’n films hebben gezien waar iedereen stilstaat en er 1 personnage nog beweegt… Omdat ie zoveel sneller leeft. Wel zoiets moet het geweest zijn. Onder meer de Lugano Convention dissecteren stond op het menu voor de nieuwsgierigen. De rest (if at all) is sowieso al niet boeiend om te delen.

Nu, momenteel is het allicht ten huize Deboosere “DEFCON 5” omwille van die overlopende pluviometers in Ukkel. En eerstdaags mogen we blijkbaar ook nog weer sneeuw verwachten. Wat een verschil met begin deze week: als er nog iets is wat ik me herinner vanuit mijn vacuüm is dat de kids na school hun hart konden ophalen, 3 dagen op rij, om buiten te spelen. Temperatuurtjes tot 18°… ze waren in hun nopjes. Maar de winter blijkt nog niet helemaal de handdoek te gooien naar het schijnt.

Enfin, we laten het even niet aan ons hart komen. Deze middag organiseert het PAK weer een tentoonstelling, dus is er aardig wat te doen hier. Zelf trek ik dan liever van de drukte weg, alles is toch in goeie handen van de kids hier, en dat zal richting Zeeland (NL) zijn. Morgenochtend mogen we dan onze finaleplaats voor de peletonschieting bij De Polle gaan pogen verzilveren. En dan allicht een rustige namiddag, want dan is dat vacuüm van een nieuwe week al weer aardig aan het naderen… Smile

U leest er ongetwijfeld nog van, wat had U gedacht dan? Prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten