donderdag 11 oktober 2012

9-10/10/2012: training A3, Staden & afsluitend schieting Torhout Meesterschap 2012

IMG_2270Een doorgedreven trainingssessie bij A3 was een welkome ontspanning dinsdagavond. Met aardige gevolg overigens, een beetje pak is altijd mooi meegenomen, niet?

Gisteren trokken ICE Nadia, Wim & Tom naar het beschrijf in Staden, onder een stralende hemel, en troffen er dik 100 schutters voIMG_2279or de IMG_2278jaarlijkse kalkoenschieting. Tom bleek het meest trefzeker, althans op papier, want zelf was ik er geen getuige van… Knipogende emoticon

Een mooie woensdagnamiddag is natuurlijk altijd leuk voor de kinderen, al wordt het wat frisjes deze periode van het jaar. Elke woensdagavond trekken onze lady-juniors naar de volley-training en daar genieten ze van. Ook Henri IMG_2277blijkt de smaak te pakken te krijgen, als ie verdikke maar kan bewegen natuurlijk…

Voordien was ie al heel actief bezig geweest in het helpen met het verversen van de geitenstal. Hij bootst graag zijn opa na natuurlijk, en trekt dus met plezier zijn overalleken aan.

Papa mocht ‘s avonds nog een laatste keer (dit zomerseizoen althans) naar Torhout trekken, en werd er gehuldigd als algemeen kampioen van het Meesterschap 2012. Met brio het klassement gewonnen, gelet slechts een 3/4de van de ledenschietingen kunnen vervolmaken. De dichtste achtervolger heeft geen enkele puntenschieting moeten missen, en daar bleef ik al bij al dan nog makkelijk voor. Als je even becijfert dat ik gemiddeld een kleine 9 punten schiet per avond, dan kon ik dus makkelijk 50 punten verder zijn uitgelopen, had ik een volledig seizoen afgewerkt… Enfin, het is er plezant vertoeven, een leuke bende, en dicht bij huis. Wat moet je meer..? Misschien een 2de wip, want dat kan al es tegenvallen natuurlijk. Ledenschietingen met 30+ schutters waren geen uitzondering dit jaar, en dat dus op 1 wip… Zoveel rondes krijg je dus niet dan. Maar goed, dan kan je met de confrators wat bijpraten natuurlijk, wat ook een deel van de ontspanning is natuurlijk.

We kunnen in elk geval niet klagen van dit seizoen, en al zeker niet met enkele markante prestaties die zijn neergezet, vooral op de schaarse grote tornooien. Dan stond ik er toch telkens, en bovendien ook iedere keer met respect voor de tradities, m.n. door de traditionele boog te hanteren. Principieel kan ik ook al es zijn… Knipogende emoticon

Bon, ik ga me nog wat verder verdiepen in de autoriteit van de bankenregulator in Noorwegen. Een topic wat velen hier op deze blog toch niet zal boeien, dus hou ik er maar mee op… Lekker pûh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten