zaterdag 6 juli 2013

30/06/2013–5/07/2013: van een zondagochtend in Menen, over Ledegem, Nieuwpoort, Eernegem, Ghyvelde, Sint Amandsberg naar Tillegem… en onderwijl zit de familie in het zalige zuiden van de Ardèche.

Dat het weer een drukke week was, kan U vaststellen aan de frequentie van updates van onze blog. Ik moet weer een tandje gaan bijsteken… Onderwijl ook een turbo-weekje voor onze planeet. Op micro-schaal zagen we onze Koning abdiceren, en ook Mursi zit met huisarrest aan zijn been… En Elio Tax op wolkjes… Dat menigeen zich maar niet verslikt in de portie goed nieuws die deze week over alle Europeanen werd gestort, na nog wat tabasco van Draghi ook… Maar goed, dat zou me even te ver leiden.

Ik zal U echter nog wat op Uw honger laten, want er staat een prachtig zonnig weekend voor de deur, en daar plan ik maximaal van te genieten. Als ontbijtje voorzien we een dagje Coudekerque, om dan als tussenschoten zondagochtend Loon Plage aan te doen, vooraleer landinwaarts te trekken naar Lippelo. Althans, zo zit het plan ineen op dit eigenste ogenblik.

U krijgt er allen een knipoog van mijn oogappels bij. Nooit tekst zonder beeld. Mocht U zich nog afvragen wat mij drijft, dan moet U het antwoord niet al te ver zoeken. Hoewel niet letterlijk te nemen, want ze zitten toch op een 1.000km van mij vandaan.

IMG_3083

Wat dus tussen deze 2 foto’s allemaal te vertellen valt, samen met het weekendje erbovenop, dat mag U maandag lezen. Ik neem dat elkeen de zon gaat opzoeken, en daar vitamines gaat opdoen. Je zou wel gek moeten zijn om nu blogs te zitten lezen… toch? Laat staan ze te schrijven! Winking smile

kids

Geen opmerkingen:

Een reactie posten