woensdag 9 januari 2013

6-7-8/01/2013 - Sint-Amandsberg, Trainingen hervatten & #MintTheCoin - wanneer word ik nonkel ICE D..?

Ook zondag hield blessureleed me van een namiddag of dagje buitensport. Helaas, maar het is niet anders. Kristine, Chris, Patrick, Björn & Christophe trokken naar A3, en troffen er 37 schutters aan. Chris en Kristine haalden er 2 neer (resp. 2v, en 1v + K); Patrick, Björn & Christophe 3 stuks. Björn haalde daartussen K & Z neer.

‘t Moet zijn dagje geweest zijn trouwens, want op wip II werd een blok geplaatst, en daar lukte hij het ‘m 4 keer neer te halen, Patrick deed er nog ééntje bij.

Terwijl onze sportievelingen van jet gaven, trokken wij op familiebezoek. Nog een nieuwjaarsfeest! Al gauw bleek echter noch Henri, noch papa IMG_2912in topvorm. En voor Henri manifesteerde zich dat verder ‘s avonds: koorts, en dies meer: alle symptomen van een griep. Finaal kon ie pas dinsdagmiddag terug naar school. Weliswaar zijn immer enthousiaste zelf!

Maandagavond kreeg ik, middels enkele blijvende goede zorgen van Dr. Ka. toch de kans om te sporten, en dat lukte wonderwel, en zonder noemenswaardige pijn. Mooi zo. Ik mocht tussen de schare Grootmeester-Schutters der Dessert & Moka koffie schragen! Knipogende emoticon

Een slopend lange dinsdag bracht ook de zin tot verzetten van de zinnen (of in deze te verschieten) boven. En zo geschiedde.image Het vinger-blessure-leed stak dan wel weer de kop op, maar een gewijzigde techniek, bleek zelfs behoorlijk succesvol en comfortabel ook. Een mens moet al es creatief zijn, niet? Die paar uur sport is een ideale verpauzing ‘s avonds, en een mens raakt eraan verknocht. Zoniet blijf je maar doorgaan…

Wie twittert, of de internationale wereldpolitiek volgt, die zal wel weten waarover de in de hoofding vermelde hashtag dient. Creatieve politici daar in de V.S. om 1000 Miljard USD te toveren middels het slaan van 1 platina munt… Zoek maar es op, wie geïnteresseerd is… Knipogende emoticon

En verder rest me eigenlijk nog wat te wachten, want binnenkort zou ik een nieuwe titel mogen bijschrijven, m.n. nonkel ICE D! Mijn jongste zusje staat op bevallen, maar de kleine denkt er voorlopig nog immer anders over. Wellicht kom ik dicht bij mijn gokje, en dat was 12/01 eerstkomend… 10 dagen retard m.a.w. … Benieuwd? Ik vooral!

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten