dinsdag 17 juli 2012

16-17/07/2012 - Duisburg - Nieuwpoort - Gistel - Bredene - Vocht in de Tour de France en bij A3: het verschil…

IMG_1524Gisteren trokken ICE Kristine, Nadia, Tom, Chris en Wim naar het prachtig beschrijf in Duisburg. Ont-hoofdman-d weliswaar, want die laatste kon enkel af en toe es buiten turen over de rand van zijn laptopscherm, en vooral veel waai en druilerige regen waarnemen.IMG_1525 Als van ‘s ochtends… Vooral een sterke Kristine hield de bende recht, en Wim, die had het eerder op de infrastructuur gemunt zo bleek. Hij slaagde erin dwars IMG_1528door de tent die was opgezet voor de liggende wip heen te schieten… Glimlach En ook de innerlijke mens werd gesterkt, niet alleen door steun aan de familie Moortgat, maar tevens met heerlijke dessertjes. Maar ge moet niet denken dat er nog een stukje overbleef voor mij ‘s avonds in Nieuwpoort…. ha nee! Bedroefde emoticon

Enfin, wie had gehoopt de avond wat minder regen zou meebrengen,IMG_1527 die was er aan voor de moeite. Weer voor windschutters dus, want je kon nauwelijks stille staan. De 2de ronde op de ledenschieting werd de kap zelfs zodanig verlaagd, dat je amper nog durfde naar boven IMG_1529schieten. Althans ik toch… Glimlach

Niets voor mij dus. Fier als een gieter kwam Tom nochtans verklaren dat ie nog wat panachkes zou schieten, om de lijn door te trekken van ‘s middags. Jaja… Het was Wim die het deed!

* * *

Deze ochtend mocht ik het bekopen: die ganse dag opgesloten zitten, bleek niet ideaal: barstende koppijn was mijn deel deze morgen. De hemel in mijn hoofd klaarde pas kort na de middag op. Zo ook buiten geschiedde. Maar intussen verloor ik ook een voormiddag. Pech dus. ImageOf zou het al het aankomend gemis van onze juniors zijn die mij parten speelde? Wie zal het zeggen… Glimlach Ze zijn voor anderhalve dag naar Bredene, en klaarblijkelijk konden ze geen beter moment kiezen: de avond ziet er mooi uit, en ook voor morgen wordt aardig weer voorspeld. Dus treffen ze het. En zo erg bleken ze het nog niet eens te vinden om ons te missen. Maar goed, ze zijn dan ook in uitstekend gezelschap natuurlijk!

Morgen de mooiste dag sinds een tijdje. Dan moeten we er maar es een beetje van profiteren, niet?

* * *

Intussen lopen nog diverse berichten binnen:

  • Fränk Schleck is gepakt op dopingmaskerende middelen: een vocht-AF-drijver
  • Onze copains @ de ledenschieting Immer Vooruit horen het IMG_1530donderen in Keulen, want daar wordt massaal doping genomen, via vocht-IN-drijvende middelen… althans, als je het resultaat van Patrick weer ziet… Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten